تلاش در جهت خدمت رسانی بهتر به هم استانی ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیرو برق استان لرستان اظهار کرد: همه نیروهای شرکت توزیع برق استان لرستان در تلاش هستند تا کوچکترین اختلالی در خدمت رسانی به هم استانی‌های گرامی ایجاد نشود.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری افزود: علیرغم افزایش و استمرار بی‌سابقه دمای هوا و فزونی بیش از حد رکورد مصرف برق در کشور با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای عملیاتی و همراهی و همکاری مشترکان بیش از ده درصد انرژی بیشتری برای مشترکان در استان اعمال تامین شده است.

وی ادامه داد:بدیهی است که با افزایش بی‌سابقه دمای هوا و مصرف برق، موجب افزایش میزان وقوع حوادث و محدودیت‌هایی در تامین برق از طریق خطوط شبکه های برق رسانی و آسیب به تجهیزات در سطح شبکه‌های برقرسانی نیز افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیرو برق استان لرستان بیان کرد: با تلاش کارکنان هرگونه وقوع قطعی برق ناشی از حوادث شبکه با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن مرتفع می‌گردد.
مهندس امیری تاکید کرد: همکاران ما در تلاشند تا هیچ گونه اختلالی در تامین برق هم استانی ها ایجاد نشود اما گذر از شرایط فعلی در کنار تلاش های ۲۴ ساعته خادمان صنعت برق، نیازمند همراهی و همکاری مشترکان، کاهش مصارف برق غیرضروری و خودداری جدی از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است.