تقاطع غیرهمسطح خرم آباد ۲۴۴ روز زودتر از موعد آماده بهره برداری

شهردار خرم آباد گفت: تقاطع غیرهمسطح "شهدای جاویدالاثر" این شهر ۲۴۴ روز زودتر از موعد زیر بار ترافیک می رود و تا پایان ماه جاری بهره برداری می شود.

داریوش بارانی بیرانوند بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) خردادماه سال گذشته در خیابان پر تردد شریعتی آغاز شد و بنا بود ظرف مدت حدود ۱۸ ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: احداث این تقاطع غیرهمسطح یکی از مهمترین طرح های حوزه شهری خرم آباد بود که عملیات اجرایی آن با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفت که طول این تقاطع ۳۷۰‌ متر ، ارتفاع روگذر تا بلندترین نقطه نیز هشت متر می باشد همچنین ۲۴ شمع ۱۰ متری و ۳۲ تیر فلزی در ساخت آن به کار برده شده است.

بارانی بیرانوند با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این طرح عمرانی عنوان کرد: در آخرین صورت وضعیت طرح مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است اما پیش بینی می شود برآورد صورت وضعیت نهایی حدود یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال باشد.

شهردار خرم آباد عنوان کرد: این تقاطع غیرهمسطح ظرف چند روز آینده با حضور مسئولان به بهره برداری می رسد و زیر بار ترافیک می رود و پس از آن، عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح امام رضا (ع) با همکاری قرارگاه سارندگی خاتم الانبیا(ص) در کوی مسکن مهر کمالوند آغاز خواهد شد.