تغییر ساعت کاری بانک ها و دستگاههای اجرایی در لرستان

قاب خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از تغییر ساعت کاری بانک ها و ادارات در لرستان خبر داد و گفت: از شنبه تا چهارشنبه ساعت شروع به کار کارمندان دستگاههای اجرایی و بانکهای استان از ساعت ۸ صبح و پایان آن ساعت ۱۴/۳۰ تعیین می گردد.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری لرستان گفت: در اجرای بند ۶ تصویب نامه شماره ۱۷۰۵۵۸ ت ۵۹۹۰۷ه مورخ ۹/۱۵ ۱۴۰۱ هیات وزیران، با توجه به درخواست شماره گ ۳۲۰۵۳/۰۰۰/۵۷ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ شرکت گاز استان جهت مصرف بهینه انرژی و با عنایت به جلسه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ و به دلیل برودت شدید هوا و اخطاریه های صادره اداره کل هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استان مبنی بر ورود جبهه هوای سرد به مناطق غربی کشور و ضرورت صرفه جویی در حامل های انرژی خصوصاً گاز در سطح استان چند مورد به ادارات و بانکهای استان جهت اجرا و اقدام ابلاغ شده است.

کشکولی ادامه داد: فعالیت اداری دستگاههای اجرائی ،استان از هفته جاری روزهای پنج شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل و انجام امور کارکنان به صورت دور کاری می باشد.

وی تصریح کرد: در سایر روزهای هفته ساعت شروع به کار کارمندان دستگاههای اجرایی و بانکهای استان از ساعت ۸ صبح و پایان آن ساعت ۱۴/۳۰ تعیین می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع  استانداری لرستان اظهار کرد: کلیه ادارات سیستم گرمایشی خود را یک ساعت قبل از شروع به کار روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری خاموش و در روزهای تعطیل به صورت ۱۰۰ درصد خاموش نمایند.

وی گفت: ساعات کار مراکز ، امدادی ، درمانی ، بهداشتی آتش نشانی ها اورژانس ۱۱۵ بیمارستانها و بخشهای عملیاتی دارای نوبت کاری تولیدی و ارائه دهنده خدمات شهری شهرداریها بدون تغییر و به شیوه سابق خواهد بود.

کشکولی بیان کرد: بخش اداری مراکز درمانی و بیمارستانها مشمول این مصوبه گردیده و برای واحدهای ترخیص کشیک اداری تعیین گردد.