تعیین چشم انداز و برنامه های کنگره ملی شهدا/ تامین اعتبارات لازم

استاندار لرستان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و همه اینها در مقابل کاری که شهدا انجام داده‌اند ناچیز است و باید اعتراف کنیم؛ ما هر چه هم انجام دهیم در مقابل ایثار ، جانفشانی و گذشتن از تمام هستی توسط شهدا در راه خدا و برای این مرز و بوم و برای این کشور ، قابل مقایسه نیست.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان یکی از وقایع مهم و پیش روی استان خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین منظور برنامه هایی در دست اقدام داریم و یکی از وقایع مهم سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان است و امیدوارم بتوانیم کارنامه خوبی در این زمینه ارائه دهیم.

زیویار افزود: در این جلسه کمیته های مختلف متکفل ماموریت‌هایی شدند و بنا شد بر اساس ظرفیت دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی استان مانند سپاه ، بسیج، روحانیون و …. و مجموعه دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان متکفل مسئولیتهایی شدند و بنا شد کارهایی در همین راستا انجام دهند.

استاندار لرستان گفت: به منظور افزایش سرعت و کیفیت کار و اینکه بتوانیم از عهده انجام آن به خوبی برآئیم فاصله زمانی برگزاری جلسات از سه ماه به یک ماه الی ۴۵ روز کاهش یافت.

زیویار با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز برای برگزاری کنگره گفت: با تدبیر لازم اعتبارات تامین خواهد شد و با ابتکاراتی که انجام خواهد پذیرفت با مشارکت بخش دولتی ، غیردولتی و ظرفیت‌های دیگری همچون ظرفیت خیرین و … اعتبارات لازم تامین شده و چشم انداز و برنامه ها تعیین خواهند شد.