تعهد تامین اعتبار برای برچیدن ۱۶۸ مدرسه کپری، چادری و سنگ چین توسط ستاد اجرایی فرمان امام

قاب خبر: استاندار لرستان در دیدار با سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره ) بر ضرورت سرمایه گذاری پایدار برای تکمیل پروژه های استان تاکید کرد

 

 

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار بیان کرد:  ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به منظور کمک به محرومیت زدایی در استان متعهد شد تأمین اعتبار و ساخت تعداد ۱۶۸ مدرسه کپری، چادری و سنگ چین را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل به نتیجه نرسیدن پروژه های عمرانی و اقتصادی استان در سال های گذشته عدم سرمایه گذاری پایدار در تکمیل این پروژه ها به شمار می رود.

استاندار لرستان عنوان کرد: در راستای تکمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی، ضعف سرمایه گذاری پایدار در اکثر پروژه‌های نیمه تمام استان به وضوح مشهود است. به منظور رسیدن به نقطه مطلوب در جهت پویایی پروژه های نیمه تمام و راکد استان و فراهم سازی شرایط برای ایجاد سرمایه گذاری پایدار پیگیری شده است.

زیویار گفت: حضور تیم کارشناسی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان جهت بررسی ظرفیت های موجود و سرمایه گذاری در بخش کاشت گیاهان دارویی و سایر محصولات کشاورزی از مهمترین تصمیمات این جلسه بود.

وی ادامه داد: تامین اعتبار ساخت راه‌های روستایی در مناطق محروم استان نیز در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) قرار گرفت.

استاندار لرستان عنوان کرد: بخش دیگری از محورهای جلسه امروز در رابطه با پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش بود که تکمیل آن دسته از مدارس با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی که در حال حاضر راکد هستند، مورد موافقت قرار گرفت.