تعامل سازنده و دوجانبه‌ پلیس و اصناف

قاب خبر: فرمانده انتظامی لرستان در همایش و گرامیداشت روز اصناف، اصناف و بازاریان ارتباط پلیس با اصناف را یک ارتباط خوب و سازنده و تعامل دوجانبه‌ای در راستای ارائه خدمت به مردم برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سردار یحیی الهی بیان کرد: در حوزه انتظامی ارتباط و تعامل کاری زیادی با بازاریان و اصناف بر اساس ماده و قانون‌هایی که مصوبه مجلس هستند داریم لذا اقدام بازاریان و اصنافی که در این صنف و اتحادیه و بازار در حال تلاش به نحوی که اقتصاد خانواده و بازار را به گردش در می‌آورند قابل تقدیر است.

وی افزود: داد و ستد و نیازهای مردم در حوزه کاری شماست ، زندگی مردم در حوزه کاری شما ساری و جاریست و شما در حال ارائه خدمت به مردم هستید و این خدمت یک توفیق بزرگ است که خداوند شامل حال شما کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کاسب حبیب خداست و کلمه صنف از منصف بودن برگرفته است و قطعاً این نام زیبنده اصناف است ، چون در ارتباط با مردم و رفع مایحتاج روزانه و ضروریات مردم قطعاً و کاملاً انصاف را در نظر می‌گیرید.

وی ادامه داد: مردم ایران فراموش نخواهند کرد در طول ۸ سال دفاع مقدس اصناف و بازاریان ضمن حضور در خطوط مقدم جبهه با بذل جان و در پشت جبهه ها با کمک های مالی از بذل و جان و مالشان دریغ نکردند.

سردار الهی تصریح کرد: در مسیر ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، در بحث حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و خون شهدا اقدامات خوبی توسط این عزیزان صورت می گیرد و یکی از ارکان موثری که می‌توان اشاره کرد همین اصناف هستند که با فعالیتشان چرخ اقتصاد کشور را به گردش در می آورند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بحث کرونا و قطع چرخه انتقال ویروس منحوس در کشور ، بزرگترین اقدام را شما کردید، بازار را تعطیل کردید و از کسب و کار خود گذشتید و با کمک و حمایت‌های مالی خود نیازمندان را یاری کردید و این جای بسی تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در استان و اتفاقاتی که می‌افتد ارتباط پلیس با اصناف یک ارتباط خوب و سازنده و تعامل دوجانبه‌ای در راستای ارائه خدمت به مردم است، افزود: در بحث فتنه‌ها و اتفاقاتی که در مسیر انقلاب اسلامی پیش می‌آید در چندین استان و استان لرستان بنده شاهد بودم در هر کجایی که نیاز بود بازاریان و اصناف فرزندان و نوکران و خادمان خود را در مجموعه انتظامی همراهی و حمایت کردید.

فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از اتفاقات و مطالبات اخیر مردم در جامعه بحث عفاف و حجاب است که بخش بزرگی به حوزه اصناف و بازار برمی‌گردد که الحمدالله ما کمترین دغدغه را در این حوزه داریم و این عزیزان ضمن استقبال و حمایت با فرزندان خود در مجموعه انتظامی همراه بوده و هستند، البته شاید در جاهایی انتظارات و مطالباتی باشد که الحمدالله با تعامل خوبی که هست برآورده می‌ شود.

سردار الهی اظهار کرد:  به نمایندگی از مجموعه انتظامی از همراهی و تعامل سازنده و همچنین حمایت های اصناف بعنوان نیروهای در خط انقلاب و اسلام و نظام و ولایت و ان شاءالله همه ادامه دهندگان راه شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم از برترین های این حوزه توسط مسئولان ارشد استانی و انتظامی تجلیل شد.