تشکیل پرونده قضایی برای ضارب پرستار در بیمارستان الیگودرز

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز از تشکیل پروندۀ قضایی برای فرد حمله‌کننده به یک پرستار در بیمارستان شهید ولیان خبر داد.

به گزارش قاب خبر: جعفر گودرزی با اشاره به ضرب‌وشتم در بیمارستان شهید ولیان، گفت: مادر یکی از همراهان مراجعه‌کننده به این بیمارستان در ۲۲مرداد فوت می‌کند و او نیز یک پرستار را مورد ضرب‌وشتم قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: پسر مادر فوت‌شده در بیمارستان ولیان گلوی یکی از پرستارهای این بیمارستان را به‌حالت خفگی فشار داده‌است و وضعیت این پرستار هم‌اکنون مساعد است.

دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز با اعلام تخریب برخی از تجهیزات بیمارستان شهید ولیان توسط فرد حمله‌کننده به یک پرستار ادامه داد: پروندۀ قضایی برای این فرد امروز تشکیل و دستور جلب و احضار صادر شده‌است.

گودرزی با تأکید به اینکه اخلال در نظم بیمارستان شهید ولیان الیگودرز و حمله به کادر درمان هر چند وقت یک‌بار رخ می‌دهد، بیان کرد: فرد حمله‌کننده به پرستار این بیمارستان تحت‌تعقیب است و پروندۀ این فرد در دادسرای این شهرستان تا صدور حکم قطعی در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: اگر رؤسای شبکه بهداشت و بیمارستان شهید ولیان الیگودرز دلیل توجیه‌کننده‌ای برای عدم اطلاع‌رسانی موضوع ضرب‌وشتم یک پرستار به دادستانی نداشته باشند با عنوان ترک‌فعل تحت‌تعقیب قرار می‌گیرند.