تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره ۱۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان بر تسریع در روند تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات اشتغال مربوطه به جز سوم تبصره 18 قانون بودجه در سال 1402 تأکید کرد.

به گزارش قاب خبر، سیروس ابراهیمی در جلسه بررسی تبصره ۱۸ قانون بودجه استان، عنوان کرد: اعتبار مربوط به جز سوم تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ از آذرماه گذشته به بانک ها پرداخت و روند کار در اختیار دستگاه های اجرایی متعهد قرار گرفت که در پایان سال گذشته بیش از ۴۴ درصد آن پرداخت شد.

وی ادامه داد: هدف گذاری که در کشور برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده است پرداخت ۷۰ درصدی می باشد که امیدواریم با توجه به باز بودن سامانه پرداخت در بانک ها و تسریع روند تکمیل پرونده و معرفی به بانک ها از مرز ۷۰ درصد نیز عبور کنیم.

معاون استاندار در مورد بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این بخش از پرداخت تسهیلات نیز در سطح کشور وضعیت خوبی داشته و جزو دو استان برتر کشور هستیم.

ابراهیمی گفت: در جز چهارم تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ نیز که در اختیار دستگاه های حمایتی است به خوبی عمل شده و از  یک هزار و ۳۰۰ میلیارد سهم استان تاکنون بیش از ۱۰۰۰ میلیارد جذب و پرداخت شده است.