ترخیص تمامی مسمومین روستای تکانه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: تمامي مسمومين روستای تکانه از شهرستان خرم آباد از بيمارستان ترخيص شدند.

به گزارش قاب خبر: کوشکی افزود: از زمان آلودگی آب شرب روستا تاکنون ۱۵ نفر علائم مسمومیت را بروز دادند که از این بین ۱۱ نفر به بیمارستان اعزام شدند. از این تعداد در ساعت ابتدایی بامداد امروز ۱۰ نفر ترخیص شدند و تنها یک نفر در بیمارستان بستری بود که امروز با نظر متخصص مسمومیت ترخیص شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام آلودگی آب و مسمومیت تعدادی از اهالی این روستا طی شب گذشته، تیم واکنش سریع بهداشت محیط و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد در موقعیت حاضر و اقدامات مورد انتظار را انجام دادند.

کوشکی عنوان کرد: در این راستا و با همکاری اهالی، دهیار و شورای روستا و شرکت آب و فاضلاب شهرستان آب مخزن قطع شده و تخلیه و شستشوی آن در حال انجام است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: برای تأمین آب مصرفی روستا تا زمان اعلام شرایط عادی از آب تانکرهای شرکت آب و فاضلاب استفاده شود. همچنین توصیه می شود اهالی روستا آب شرب خود را فعلا از آب های بطری شده تأمین کنند.
کوشکی ابراز کرد: نمونه ی آب این روستا برای بررسی به آزمایشگاه ارسال شده است.

شب گذشته به دلیل اختلافات شخصی و قومی، برخی از افراد معارض مواد مسموم کننده را به شبکه آب شرب روستای تکانه وارد کرده اند و ۱۵ نفر مسموم شده اند.