تدوین و اجرای طرح جامع گردشگری در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: طرح جامع گردشگری در لرستان تدوین و اجرا می شود.

به گزارش قاب خبر: احمدرضا دالوند تصریح کرد: امسال بحث ستاد خدمات سفر متفاوت با سالهای گذشته و در جهت اجرا و تدوین طرح جامع گردشگری انجام خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا در سطح کشور در پایین ترین وضعیت خود قرار گرفته و بر این اساس پیش بینی می شود استقبال مردم از سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ نسبت به گذشته پر رنگ تر باشد اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر برگزار شد.

دالوند تصریح کرد: اگرچه تصمیمات نهایی این جلسه تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بوده اما به دلیل برنامه ریزی و مدیریت زمان و از دست ندادن فرصت، این جلسه تشکیل شد تا بتوانیم در موعد مقرر اقداماتی که مورد نیاز است را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد کمیته های ده گانه فعال شده و ضمن برنامه‌ریزی، آسیب شناسی، پیشنهادات لازم در خصوص خدمات سفر را در جلسه آتی ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: امسال بحث ستاد خدمات سفر متفاوت با سالهای گذشته و در جهت اجرا و تدوین طرح جامع گردشگری انجام خواهد پذیرفت به طوری که هموطنانی که به استان لرستان سفر می کنند بتوانند از ظرفیت‌های استان استفاده بهینه را داشته باشند.