فرماندار اسلامشهر خبر داد:

تخصیص ۴۲۶ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها

در نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با زمانی مدیر کل امور مالیاتی جنوب استان تهران، رضا علیخانی به عنوان رئیس جدید امور مالیاتی شهرستان معرفی شد.

به گزارش قاب خبر: حسین حبیبی در سخنانی در این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص ضرورت تامین بخش عمده بودجه کشور از مالیات گفت: در حوزه تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی برای پرداخت مالیات باید اقدامات اثربخشی در سطح شهرستان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۲۶ میلیارد تومان اعتبار از محل دریافت عوارض و قانون مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری ها و دهیاری های شهرستان قرار گرفت گفت: باید این اطمینان خاطر در مردم ایجاد شود که فعالیت واحدهای صنعتی و بنگاههای اقتصادی بزرگ و کوچک در سطح شهرستان با پرداخت مالیات توسط این واحدها، علاوه بر تامین بخشی از درآمد دولت، در حوزه خدمات دهی به مردم و رشد و پیشرفت شهرها و روستاهای اسلامشهر نیز اثر مستقیم دارد.

حبیبی با بیان اینکه مجموعه اداری شهرستان جهت معرفی مودیانی که فرار مالیاتی دارند همکاری لازم را با اداره امور مالیاتی شهرستان خواهند داشت، ادامه داد: از اداره امور مالیاتی شهرستان نیز انتظار داریم تا در راستای حمایت از تولید و حفظ اشتغال، تعامل لازم را با واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله تقسیط در پرداخت بدهی های مالیاتی داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر همچنین با اشاره به خدمات دهی امور مالیاتی شهرستان به ۵۳ هزار مودی مالیاتی حقیقی و حقوقی اظهار داشت: توسعه ساختار اداری امور مالیاتی اسلامشهر و چهاردانگه و توجه به دو اصل تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری نیز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.