تجلیل از بازنشستگان اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و اداره‌کل امور مالیاتی لرستان

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، طی مراسمی از بازنشستگان ادارات کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش قاب خبر: محمدی تقدیر از بازنشستگان و پیشکسوتان را الگویی برای آینده دانست و بر حفظ شأن بازنشستگان تأکید کرد.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد و خلاق؛ تعیین‌کننده قدرت و توان سازمان‌هاست و تقدیر از بازنشستگان، تجلیل از تجارب ارزنده‌ سرمایه‌های انسانی است.

وی با اعلام اینکه پیشکسوتان بنابر تجارب ارزنده‌ای که در طی سال‌های خدمت در حوزه مالی و اقتصادی استان بدست آورده‌اند؛ شایسته تقدیر و تجلیل هستند؛ اظهار کرد: بازنشستگی به معنی جدایی از دستگاه نباید باشد، بلکه پیشکسوتان و بازنشستگان باید تجربیات خود را در اختیار نیروهای جوان قرار دهند.

محمدی یکی از نقاط ضعف سیستم اداری را قطع ارتباط با تجربیاتی دانست که همکاران طی سال‌ها تلاش، کسب نموده‌اند و افزود: بازنشستگان ریشه‌های سازمان هستند و با توجه به اینکه این اداره‌کل همیشه به تجارب ارزنده همکاران نیازمند است، سازوکاری اندیشیده خواهد شد تا با مستندسازی تجربیات و مشاوره‌های سازنده این عزیزان، در راستای پیشبرد و اعتلای اهداف اداره‌کل از تجربیات ارزنده پیشکسوتان در کنار توان و انگیزه نیروهای جوان استفاده شود.

در ادامه همکاران بازنشسته ضمن تعریف خاطرات دوران مسئولیت، مشکلاتی که پس از بازنشستگی با آن‌ها روبرو هستند از جمله اسکان، بیمه‌های مکمل، همسان‌سازی حقوق، مسکن و غیره را بیان کردند.

در پایان نیز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با اهدا لوح سپاس از این عزیزان تجلیل به عمل آورد.