تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی توسط رسانه های لرستان

قاب خبر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری مسابقه فرهنگی تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی با بهره‌گیری از وصیت‌نامه ایشان در راستای جهاد تبیین خبر داد.

به گزارش قاب خبر: اعظم روانشاد بیان کرد:  شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها خدمات و اقدامات برجسته‌ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است که باید برای جامعه بازگو شود.

وی افزود: رسانه‌ها در تقویت و توسعه جهاد تبیین میان مردم نقش تأثیرگذاری دارند.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: رسانه‌ها در ترویج و جریان‌سازی اندیشه‌های شهید سلیمانی، ارزش به افکار و ترسیم حقیقت انقلاب و ارزش‌های انقلابی وظایفی دارند.

وی ادامه داد: تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است.

روانشاد گفت: مکتب شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب والای حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است و انعکاس خدمات و تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی بین جوانان و عموم مردم برای مصون ماندن از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان اهمیت زیادی دارد.

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: نقش‌آفرینی در سطوح دیپلماسی، تواضع، صبر، دوراندیشی، تفکر راهبردی، قدرت فرماندهی صحنه، جهاد بی‌امان را از جمله خصوصیات منحصر به فرد سردار سلیمانی است.

وی تصریح کرد: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار، مسابقه‌ای در بین رسانه‌های لرستان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در راستای تبیین افکار و اندیشه‌های سردار با بهره‌گیری از وصیت‌نامه ایشان برگزار می‌شود.

وی افزود: کلیه رسانه‌های استان اعم از مکتوب و برخط تا ۱۵ دی ماه آثار خود را در قالب‌های مختلف به آدرس farhanglorestan2022@gmail.com ارسال و جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۵ دفتر معاونت فرهنگی تماس حاصل نمایند و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

روانشاد با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: برگزاری باشکوه این مراسم‌ها، فرصتی برای شکل‌گیری جهاد تبیین به منظور جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب است.