تامین اجتماعی لرستان در زمره برترین های کشور در حوزه پاسخگویی به مردم

قاب خبر: مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: این اداره کل در زمره استان‌های برتر کشور در زمینه ارائه مشاوره های حضوری و پاسخگویی غیرحضوری و الکترونیکی قرار گرفته است که نشانگر رویکرد این اداره کل و التزام همکاران این مجموعه به پاسخگویی به مخاطبین و جامعه هدف سازمان است .

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: منوچهر گودرزی بیان کرد: در ارزیابی ستاد سازمان تامین اجتماعی کشور در سه ماهه آخر سال گذشته ، این اداره کل در زمره استان‌های برتر کشور درحوزه پاسخگویی و مشاوره به مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ بیش از  ۱۸ هزار فقره مشاوره حضوری توسط همکاران اداره کل و شعب استان انجام گرفته و بیش از ۲ هزار  فقره درخواست نیز در درگاههای ارتباطی این مجموعه ثبت سیستم و در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده شده است .

گودرزی تصریح کرد:  سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه هدف پیشتاز است.

وی عنوان کرد: در سامانه es (درگاه خدمات غیرحضوری ) بیش از ۲۲۰ ایستگاه یا فرایند کاری به ثبت رسیده است و ۴۱ سرویس یا خدمت بیمه ای به مخاطبین اعم از بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران به صورت غیرحضوری عرضه می شود.