تاثیرگذاری نیروهای نظامی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی

قاب خبر: استاندار لرستان با بیان اینکه شهدا با نثار جانشان، باعث حفظ اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان شدند، افزود: باید قدردان و ادامه‌دهنده راه این بزرگواران باشیم.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار عصر شنبه در آئین استقبال از شهید مدافع نظم و امنیت سرهنگ «سعید پناهی‌ فر» در فرودگاه شهدای خرم‌آباد با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت در ایجاد آرامش در کشور گفت: نیروهای نظامی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور فعال و تأثیرگذاری دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مدافعان امنیت در ایران اسلامی روزانه و ماهانه برای حفظ کشور جان خود را به خطر می‌اندازند و بعضا هم به شهادت می‌رسند، افزود: لرستان با تقدیم ۶ هزار و ۵۵۵ شهید یک بار دیگر پایبندی خود به انقلاب و آرمان‌های حضرت امام (ره) را ثابت کرد.

وی افزود: «سعید پناهی‌فر» از فرزندان این مرز و بوم است که تربیت‌یافته خانواده‌ای است که پدرش گفت «افتخار می‌کنم فرزندم در راه انقلاب به شهادت رسیده است و حاضر هستیم بقیه اعضای خانواده نیز در راه انقلاب جانمان را فدا کنیم.»

زیویار با اشاره به اینکه شهدا با نثار جانشان، باعث حفظ اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان شدند، افزود: باید قدردان و ادامه‌دهنده راه این بزرگواران باشیم.