بهره برداری از ۱۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در دهه فجر ۴۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد به بهره برداری می‌رسد و این پروژه ها حدود ۴ هزار و ۲۸۰ مورد اشتغال زایی در پی داشته است .

‍به گزارش قاب خبر: احمدرضا دالوند ادامه داد: در دهه فجر ۵ پروژه با اعتبار بیش ۲۱۷ میلیارد کلنگ زنی می‌شود که این پروژه‌ها نیز ۱۴۰۰ مورد اشتغال زایی به دنبال خواهد داشت .

وی تصریح کرد: اجرایی کردن اقدامات در مناطق محروم و روستایی در رابطه با آبرسانی به مناطق محروم، برق رسانی به روستاها، گازرسانی، فیبر نوری، تلفن همراه و ایستگاه های پمپاژ آب شرب است .

معاون عمرانی استانداری لرستان اشاره به پروژه هایی که دهه فجر کلنگ زنی می شوند، اظهار کرد: پرورش ماهیان خاویاری رومشکان، گازرسانی به ۱۴ روستا در دلفان، افتتاح و کلنگ زنی طرح های حوزه برق و پرورش ماهی در منطقه شول آباد، پیگیری آغاز مراحل ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد به عنوان یکی از پروژه های راکد از جمله این پروژه ها است .

وی بیان کرد: پیگیری برای تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دورود، بیمارستان نیمه تمام کوهدشت، سد معشوره و ساماندهی عرصه و حریم قلعه فلک افلاک و پیگیری برای تأمین اعتبار راه آهن نیز از دیگر برنامه ها و اقدامات است.

دالوند بر ارائه برنامه برای جلوگیری از هدر رفت روان آبها و ضرورت مهار و استفاده از آن در بخش کشاورزی و صنعتی استان، پرداختن به موضوع مهم ایستگاههای پمپاژ آب، زیرساخت های ارتباطات و تلفن همراه ، جاده ها و چهار خطه کردن آنها در استان تاکید کرد.