بهره برداری از اتاق عمل بیمارستان امام علی (ع) ازنا تا پایان سال

قاب خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اتاق عمل بيمارستان امام علي ( ع) شهرستان ازنا تا پايان سال به بهره برداري مي رسد.

به گزارش قاب خبر: بهرام‌ دلفان‌ با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی و منابع کافی ، ضرورت تامین نیروی متخصص برای بیمارستان ازنا را در دستور کار دانشگاه قرار داد، از رئیس شبکه خواست لیست تجهیزات مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن به دانشگاه ارسال کند تا از طریق وزارتخانه اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی افزود : با توجه به نیاز شهرستان و بیمارستان ، ۶ پزشک متخصص به کادر پزشکی بیمارستان افزوده شده است و به دنبال تامین دیگر نیازهای این بیمارستان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات دولتی عمده مشکلات حوزه سلامت شهرستان مرتفع شود.

️ حسین گودرزی نماینده مردم ازنا در مجلس با قدر دانی از خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شهرستان بر ضرورت تجهیز اتاق عمل و همچنین راه اندازی سونوگرافی و اوپی‌جی در بیمارستان امام علی (ع) تاکید کرد .

فرماندار ازنا با اشاره بر فعالیت و امکانات خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت ؛ مهمترین اهداف دولت سیزدهم را بهبود وضعیت نظام بهداشت و درمان کشور دانست.

محمدرضا فاتحی ؛ خواستار توجه و تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل بخش های مختلف بیمارستان امام علی(ع) از جمله اتاق عمل این بیمارستان شد .

فرماندار ازنا لزوم تجهیز اتاق عمل و تکمیل کادر پزشکی را از مطالبه های جدی مردم و مسئولان شهرستان عنوان کرد و بر افزایش تعداد داروخانه‌های شبانه روزی و تامین داروی مورد نیاز بیماران تاکید کرد.