بهبود زیرساخت‌های خدماتی در روستای گردشگری بیشه

معاون گردشگری لرستان از بهبود زیرساخت‌های خدماتی برای گردشگران در راستای رفع نواقص روستای گردشگری بیشه برای ثبت در بهترین روستاهای جهانی سازمان جهان‌گردی خبر داد.

به گزارش قاب خبر: حجت‌الله عباسیان تصریح کرد: در راستای رفع نواقص روستای بیشه جهت ثبت در بهترین روستاهای جهانی سازمان جهانگردی؛ و همچنین خدمات‌رسانی بیشتر به گردشگران این اقدامات زیرساختی و خدماتی توسط دهیاری این روستا انجام شده است.

وی بیان کرد: در این راستا تعمیر و تقویت برج‌های نوری مشرف به آبشار و سکوهای اسکان مسافران و گردشگران مورد تعمیر قرار گرفته است.

معاون گردشگری لرستان گفت: همچنین روشنایی و ایجاد نرده حفاظ در گلزار شهدای روستا، شستشو معابر روستا بیشه، احداث سه‌نقطه آبخوری، ایجاد دیواره حایل رودخانه و بازسازی معابر روستا، ساخت و نصب تابلوهای راهنما در پارکینگ و محدوده آبشار  از جمله خدماتی ارائه شده در جهت بهسازی و پاک‌سازی روستای یاد شده بوده است.

عباسیان افزود: تعمیر دوربین‌های پایش در پارکینگ و روستا، کاشت ۱۷۰۰ اصله نهال در روستا با کمک منابع طبیعی و اداره کل محیط‌زیست از دیگر خدمات ارائه شده در این روستا است.

وی عنوان کرد: احداث کانال بتنی و جدول‌کشی روستا  و تعمیر و سرویس ماشین زباله و سطل زباله  نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این روستای هدف گردشگری بوده است.