برگزاری پویش «مشق احسان» در لرستان/ توزیع ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر

قاب خبر: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان گفت: پویش «مشق احسان» با هدف تهیه و توزیع ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در مناطق کم‌برخوردار استان برگزار می‌شود.

به گزارش قاب خبر: مجید طائف بیان کرد: پویش «مشق احسان» با همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان با هدف توزیع لوازم التحریر و ملزومات ضروری بین دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار استان هر سال مهر ماه برگزار می شود.

وی افزود: در ستاد مرکزی امسال،پنج هزار و ۵۰۰ سهمیه به استان اختصاص یافته که در حال شناسایی دانش‌آموزان با کمک آموزش و پرورش هستیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته قبل از مهرماه و بازگشایی مدارس پک‌های تهیه شده به دست دانش‌آموزان برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۱ خانه احسان در لرستان داریم که عمده کار ما ارائه خدمات در محلات حاشیه نشین بوده است،بیان کرد: یک خانه احسان در کوهدشت،دو مورد در بروجرد،یکی در دورود،یکی در الیگودرز و شش خانه در خرم‌آباد داریم که فعالیت می‌کنند.

طائف ادامه داد: فلسفه کار خانه‌های احسان تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام است.