برگزاری همایش خدمات شهری شهرداری اسلامشهر

صبح امروز همایش خدمات شهری و سازمان های تابعه با محوریت افزایش تعامل و هم افزایی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در سالن همایش شهید آوینی شهرداری مرکز برگزار شد.

به گزارش قاب خبر: رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری جایگاه بسیار پر اهمیتی دارد و از آنجا که به طور مستقیم با مطالبات و درخواست های شهروندان در ارتباط است می بایست توجه ویژه ای به این حوزه شود.

داود حورزاده تصریح کرد: شورای اسلامی شهر بخصوص کمیسیون خدمات شهری این شورا این آمادگی را دارد بیشتر از گذشته نسبت به مباحث مربوط به خدمات شهری توجه نماید و به شدت از طرحها، برنامه های پیشنهادی و انتقادات شهروندان در این خصوص استقبال می کند.

گنجه معاون خدمات شهری و امور مناطق نیز ضمن تشکر از کلیه پرسنل زحمتکش مجموعه خدمات شهری، بر اهمیت موضوع برون سپاری و بازتاب های مثبت آن و دقت نظر پیمانکاران بر انجام وظایف و تعامل بیشتر مناطق ششگانه با پیمانکاران تاکید نمود.

در ادامه برخی کارشناسان حوزه خدمات شهری و مسئولین نواحی در خصوص نظافت و رفت و روب، جانوران موذی، لایروبی انهار، پسماند، بهداشت و محیط زیست به طرح موضوع پرداختند و مواردی دیگر همچون اهمیت نظارت بر تخلیه مناسب نخاله های ساختمانی، لزوم حمل مناسب و بهینه و مکانیزه و تصفیه شیرابه های مربوط به زباله های شهر، شستشوی مستمر باکس های زباله با توجه به افزایش دما و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اهمیت نظارت مسئولین نواحی بر عملکرد پیمانکاران، بررسی کاستی های موجود در بحث رفت و روب مناطق ششگانه، لزوم تعامل مسئولین نواحی با پیمانکاران و لزوم همکاری مجموعه مدیریت شهری با سایر ادارات در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تاکید شد.

در پایان همایش از زحمات تعدادی از مسئولین اجرایی و ستادی حوزه معاونت خدمات شهری به پاس خدمات ایشان تجلیل به عمل آمد.