برگزاری سومین انتخابات کلینیک های کسب و کار لرستان

قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان  گفت : سومین انتخابات کلینیک کسب و کار استان با 40 مشاور رای دهنده در محل شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد و 5 نفر به عنوان اعضای هیات امنای کلینیک انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر:  فرزاد محمدی  با اشاره به وظایف هیات امنای کلینیک کسب و کار استان اظهار کرد: برگزاری کلینیک های سیار، مراجعه تیم های توانمندساز به بنگاهها، ارائه خدمات توسعه کسب و کار و رفع مشکلات بنگاهها و خوشه ها ، انجام پروژه های بهبود آن از طریق مشاوران کلینیک و مشاوره دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی مستعد دانش بنیان ازجمله وظایف این هیات امنا می باشد.

محمدی ادامه داد : مطابق ساختار اجرایی پیش بینی شده، پس از فراخوان انتخاب مشاوران کلینیک، اعضای آن پس از ارائه مدارک و مستندات لازم انتخاب شده و از میان این مشاورین منتخب، اعضای هیأت امنای آن با رای گیری مشاورین انتخاب و فعالیت می کنند.

وی با اشاره به مراکز خدمات فناوری کسب وکار در شهرکهای صنعتی استان افزود :. مشاوران در مرکز کسب و کار علاوه بر بهره‌مندی از فضای فیزیکی مناسب برای دفتر کار، از امکانات مشترک نظیر سالن کنفرانس و جلسات، کلاس‌های آموزشی، و … نیز برخوردارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: هدف از ایجاد کلینیک های کسب و کار، حضور فعال مشاوران در واحدهای تولیدی و کمک به عارضه یابی و رفع مشکلات آنان است و نقش این کلینیک ها در بازفعال سازی واحدهای تولیدی و کمک به افزایش تولید و اشتغال بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی اعلام کرد : واحدهای تولیدی با مراجعه به سامانه میز خدمت الکترونیکی شرکت شهرک های صنعتی به نشانی https://eservice.isipo.ir  می توانند ضمن ثبت مشکلات واحد تولیدی خود، از خدمات رایگان مشاوره ای کلینیک کسب و کار استان استفاده کنند.