برگزاری رویداد صدرا در دورود

رویداد صدرا، کاری  مشترک که توسط دانشگاه آزاد اسلامی و اداره صمت شهرستان دورود برگزار می شود. 

به گزارش قاب خبر:  حیدری؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود به تبیین اهداف برگزاری این رویداد در دانشگاه اشاره نمود و عنوان کرد: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌ها و در نهایت پیوند صنعت و دانشگاه از راه اشتغال است.

رئیس اداره صمت شهرستان دورود ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه آزاد و حضور مدیران واحدهای صنعتی،با بیان مزیت های صنعتی شهرستان، ارتباط دانشگاه و صنعت را یک تعامل سازنده خواند.

احمدوند بیان کرد: براساس این تعامل، صنعتگران با توجه به تغییرات لحظه ای تکنولوژی، از آخرین دستاوردهای علمی دانشگاهی در فرآیند تولیدبهره مند خواهند شد و دانشجویان با حضور میدانی در واحدهای صنعتی و استفاده از تجارب مدیران صنعتی و توانمندی های فنی و مهندسی نسبت به مهارت آموزی در کنار علوم دانشگاهی اقدام مینمایند.

وی از مدیریت دانشگاه آزاد واحد دورود تقاضا نمود از منظر دانشگاهی و با نگاهی علمی نسبت به عارضه یابی حوزه صنعت و معدن شهرستان و شناسایی بیش از پیش نقاط قوت و ضعف آن بمنظور رفع موانع تولید، همکاری لازم را با اداره صمت شهرستان انجام دهند.

در ادامه ،مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برگزاری این رویداد پرداخته و آمادگی خود را جهت همکاری با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جهت تحقق اهداف این طرح اعلام نمودند.

شایان ذکر است رویداد صدرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مجتمع دانشگاهی این واحد با حضور شرکت ها و واحد های فناور شهرستان برگزار خواهد شد.