برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر ۸ مهر ماه

قاب خبر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر ۸ مهر ماه به میزبانی استان لرستان برگزار می شود و بنیاد شهید استان متولی برگزاری این جشنواره است.

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام هبت اله هاشمی، بیان کرد: سبک و سیره علمی، عملی و اخلاقی پیامبر اسلام در زندگی فردی و اجتماعی ما الگو است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه در بحث اربعین اتفاقی در نجف رقم خورد که در نوع خودش بی نظیر و کم نظیر بود، عنوان کرد: در بین همه دستگاه های اجرایی در بحث اربعین بنیاد شهید استان خوش درخشید و تشکل ها به صورت خودجوش نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی  به برگزاری جشنواره موسیقی نوای مهر اشاره کرد که به میزبانی استان لرستان برگزار می شود، بیان کرد: ۱۴۰ اثر از کشورهای خارجی به دبیرخانه ارسال شده و در حال داوری هستند.

وی یادآور شد: این جشنواره از ۸ مهر تا ۱۱ هم با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۴۰۰ مهمان داخلی کشور برگزار خواهد شد و بنیاد محور برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی ارزشمند برای استان است.

حجت الاسلام والمسلمین  هاشمی بیان کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود و اصل برنامه نیز در دیگر شبکه های سراسری پخش می شود.