برگزاری جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه استان برگزار می شود.

به گزارش قاب خبر: منوچهر گودرزی تصریح کرد: آمار مستمری بگیران و بازنشستگان استان لرستان حدود ۹۰ هزار و ۱۰۰ نفر است که همه این افراد می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دین مبین اسلام جایگاه کرامت انسانی و ارزش والای بزرگان و پیران در خانواده و اجتماع بسیار مورد تاکید قرار گرفته است با همین نگرش سازمان تأمین اجتماعی اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان عنوان کرد: در این دوره از جشنواره شاخص‌هایی از جمله کار آفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، موفقیت‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری فعالیت‌های و موفقیت‌های قرآنی، تعداد فرزندان، ایثارگری، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی پیشرفتهای تحصیلی و مشارکت در امور عام المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی برای انتخاب بازنشستگان نمونه در نظر گرفته شده است.

گودرزی گفت: از دیگر شاخص‌های تأثیر گذار بر فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران را موفقیت‌های تحصیلی، ورزشی، فرهنگی و هنری و قرآنی فرزندان بازنشستگان و مستمری بگیران است.
وی افزود: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا روز شنبه ۲۰ تیر ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir یا حوزه‌های امور اداری شعب تأمین اجتماعی، مدیریت درمان، اداره کل تأمین اجتماعی و همچنین کانون‌های بازنشستگی استان ثبت نام خود در این جشنواره را نهایی کنند.