برغم اقدامات صورت گرفته همچنان شاهد چهره زشت فقر در جامعه هستیم

قاب خبر: امام جمعه الیگودرز ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان و قدردانی از رییس و مجموعه شورای نگهبان در سراسر کشور گفت: شورای نگهبان جایگاهی والا ، خطیر و راهبردی در کشور دارد و به همین جهت همواره مورد هجمه دشمنان قرار دارد .

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام سرلک با اشاره به وظایف شورای نگهبان گفت: این نهاد از جمله ارکان نظام حاکمیتی می باشد که اجازه انحراف نظام اسلامی و دستگاهها را از قانون اساسی نمی دهد .

وی با اشاره به اینکه‌ همه تصمیمات شورای نگهبان مورد موافقت رهبر معظم انقلاب نیست افزود: عملکرد شورای نگهبان هم می تواند مورد نقد و ارزیابی  قرار گیرد اما وقتی تصمیمی در این شورا گرفته شد همه باید تابع قانون  باشند حتی کسانیکه مخالف این تصمیمات هستند .

امام جمعه الیگودرز افزود: خوشبختانه در مدت عمر تاسیس شورای نگهبان هیچ عامل و فشاری نتوانسته بر تصمیمات این نهاد تاثیر بگذارد .

وی با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی گفت: اگر چه گامهای بزرگی برای عدالت اجتماعی و رفع فقر برداشته شده است اما متاسفانه برغم اقدامات صورت گرفته همچنان شاهد چهره زشت فقر در جامعه می باشیم که تقویت مدیریت کارآمد و توجه ویژه به گروههای هدف و ایجاد رفاه عمومی باید مد نظر قرار گیرد .

حجت الاسلام سرلک به سفر رییس جمهور به کشورهای آفریقایی اشاره نمود و افزود: قاره آفریقا دارای فرصت های فراوان و بی بدیلی است که در پی دیپلماسی موفق و سیاست خارجی رییس جمهور این سفر  صورت گرفته است  اما عده ای که دلشان برای مردم نمی سوزد سفر رییس جمهور به این قاره را زیر سوال می برند .

خطیب نماز جمعه با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: ماههای محرم و صفر فرصتی است برای شناخت بیشتر دین و کسب معرفت که امیدواریم همگان  از این فرصت ها بهره مند شوند .