برخورد قانونی با افزایش نامتعارف قیمت کالای مصرفی

قاب خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان  مطرح کرد: امروز اکیپ های کشت نظارت بر بازار "شب یلدا" فعال می شوند.

به گزارش قاب خبر:  سیروس ابراهیمی بیان کرد: با هرگونه افزایش نامتعارف قیمت کالای مصرفی به شدت برخورد قانونی می شود.

وی اظهار کرد: در طول سال معمولاً عملیات تنظیم بازار را داریم ولی بعضی اوقات در سال که حجم خرید مردم مانند شب یلدا زیاد است مجبور هستیم نظارت هارا بیشتر کنیم.

ابراهیمی گفت: برخی از اجناس در بازارفاقد اتیکت قیمت فروش هستند بنابراین اکیپ های نظارتی به شدت طبق فاکتور قیمت های اجناس و درصدد سود ۷ تا ۱۰ درصدی برای اجناس را لحاظ کنند و بیشتر از آن با فروشنده برخورد قانونی صورت گیرد.

وی تصریح کرد:  در زمینه وضعیت گوشت قرمز استان گفت:گوشت قرمز در کشور به اندازه نیاز کشور تامین نمی‌شود و در استان لرستان مدتی است که به لحاظ رعایت حال دمداران، صادرات دام متوقف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد:  طی مکاتبات متعددی که به مقامات کشوری انجام شد که ماهانه ۲۰۰ تن گوشت منجمد به استان بدهند. و همچنین جهاد کشاورزی آمادگی کامل را دارد که ماهی مصرفی را به ۱۰ هزار تومان زیر قیمت به بازار عرضه نمایند.

ابراهیمی اظهار کرد: درحال حاضر هیچ گونه کمبودی در زمینه کالای مصرفی دراستان نداریم و به اندازه کافی کالای مصرفی در بازار موجود است.