بانک ها از تملک واحدهای اقتصادی خودداری کنند/ پرداخت تسهیلات فرصتی برای رونق اقتصادی

استاندار لرستان ، پرداخت تسهیلات را به منزله ایجاد فرصت برای رونق اقتصادی در استان برشمرد . 

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار افزود: بانک ها از تملک واحدهای اقتصادی تا جایی که می توانند خودداری کرده و با امهال وام ها به رونق تولید و اشتغال کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به مسائلی که در مدت زمان حدود ۵ الی ۶ ماه گذشته همه بانکها با آن درگیر بودند، امید آن می رود با تصمیمات اتخاذ شده در یک بازه زمانی ۱۰ روزه حل شود . 

  زیویار تصریح کرد: در شرایط کنونی با تدابیر اندیشیده شده هماهنگی بسیار خوبی میان حوزه اقتصادی استان و همه بانک ها به وجود آمده که می توان با به کارگیری ظرفیت های موجود تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات استان گرفت . 

وی ادامه داد: همه مسئولین باید از فرصت هایی که در استان به وجود می آید نهایت استفاده را برده و درصدد انجام اقدامات راهگشا برای کمک به مردم باشند . 

استاندار لرستان افزود: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان از مهمترین فرصت هایی است که در استان به وجود آمده و بسیار مهم است بانک های استان با نگاه رفع موانع، نسبت به پیشبرد اهداف اقتصادی اقدام کنند و در انجام اقدامات خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند . 

 زیویار گفت: هرگونه پرداخت تسهیلات به مردم توسط بانکها در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور یا سایر تسهیلاتی که در زمینه کمک به رونق اقتصادی و تولید در استان انجام می شود به منزله یک فرصت است که می تواند موجب گشایش اقتصادی شود . 

وی تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات به متقاضیان حتی الامکان شرایط را برای مردم در چارچوب رعایت قوانین و مقررات تسهیل نموده و همه درخواست هایی که به بانک وصول می شود، مورد بررسی قرار گیرد .