بالاترین تخصیص احداث سایت های همراه اول در دو سال گذشته به الیگودرز

طی مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار شهرستان الیگودرز ، مدیر مخابرات منطقه لرستان و مدیر منابع انسانی و مسئول روابط عمومی ، معارفه سرپرست جدید اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد و اسکندر بنیادی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد و از زحمات مهندس رجبی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش قاب خبر: مدیر مخابرات منطقه لرستان اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته توسط مسئولین و همکاران در حوزه ارتباطات سیار ، شهرستان الیگودرز بالاترین تخصیص احداث سایت های همراه اول در دو سال گذشته را به دلیل گستردگی و صعب العبور بودن نقاط روستایی و عشایری به خود اختصاص داده است .

وی ادامه داد: همچنین کلیه تکالیفی که وزارت ارتباطات در شهرستان الیگودرز به عهده مخابرات گذاشته کاملا انجام گرفته است .

نبی الله شمسی فر تصریح کرد : در جهت رفع مشکلات مناطق شهری شهر الیگودرز و ارتقاء کیفیت در دسترسی به اینترنت ثابت سه کافی نوری در سطح شهر نصب گردیده است که در هفته های آتی برگردان خواهند شد .

وی از اجرای پروژه فیبر نوری شاپور آباد به سد رودبار خبر داد و گفت : با توجه به مصوبه سفر ریاست جمهوری به لرستان و با انجام پروژه احداث فیبر نوری شاپورآباد به سد رودبار مشکل ارتباطات روستاهای مسیر برطرف خواهد شد .

فرماندار الیگودرز در این دیدار بیان کرد: امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دالوند افزود: رفع مشکل و پوشش آنتن دهی در روستاها و راه های مواصلاتی و بهبود کیفیت آنتن دهی همراه اول در بعضی از نقاط شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان الیگودرز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و قبولی طاعات و عبادات گفت:. هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق خدا و خدمت به مردم نیست .

حجت الاسلام والمسلمین سرلک بیان کرد : با پیشرفت علم و تکنولوژی در جامعه ، امروز مسئله و اهمیت ارتباطات بر کسی پوشیده نیست بلکه دو چندان خواهد بود .

وی عنوان کرد : با توجه به وسعت شهرستان الیگودرز و با توجه به اینکه اکثر خدمات دولت به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می گردد می طلبد که در حوزه مخابرات و پوشش شبکه اینترنت مشکلات روستا ها و مناطق محروم در الیگودرز بر طرف شود‌.