انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و فنی و حرفه‌ای

بالابردن سطح توانمندی و مهارت شهروندان با آموزش های فنی حرفه ای

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و فنی و حرفه‌ای لرستان در راستای ارائه آموزش های لازم به پرسنل شهرداری و مردم منعقد شده است. به گزارش قاب خبر: مجید دریکوند افزود: این تفاهم نامه در راستای آموزش پرسنل شهرداری خرم‌آباد با جمعیتی بالغ بر یک هزار و […]

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم‌آباد و فنی و حرفه‌ای لرستان در راستای ارائه آموزش های لازم به پرسنل شهرداری و مردم منعقد شده است.

به گزارش قاب خبر: مجید دریکوند افزود: این تفاهم نامه در راستای آموزش پرسنل شهرداری خرم‌آباد با جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ نفر با احتساب نیروهای شرکتی و آموزش‌های عمومی برای شهروندان است.

وی ادامه داد: توافق شده تفاهم‌نامه ای بین دو دستگاه تنظیم شود و علاوه بر آن در صورت امکان یک سند اقدام مشترک آموزشی تدوین شود که طی این سند کارهایی را که قرار است انجام دهیم، بنویسیم و تبدیل به سند اقدام مشترک کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: آموزش‌های تخصصی جی ای اس، دوره‌های خاص برای مأمورین بازدید و… برای پرسنل شهرداری در اولویت هستند.

وی تصریح کرد: برای شهروندان نیز مقرر شده ، پکیج آموزشی رایگان، برای مردم از طرف شهرداری تعریف شود و با مشارکت فنی و حرفه‌ای استان انجام شود، به نحوی که محله‌ها را از طریق سرای محلات، با اولویت انتخاب کنیم و پکیج‌های آموزشی مرتبط با نیاز هر محله تدوین شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد عنوان کرد: همچنین مرکز پژوهش‌ها و شورای راهبردی شورای شهر با کارشناسان فنی و حرفه‌ای، به منظور بالا بردن سطح توانمندی و مهارت مردم در موضوعات شهروندی آموزش‌های لازم را طراحی کنند.

دریکوند ادامه داد: در بحث تقویت زنان خانه‌دار و مشاغل خانگی، آموزش دست فروشان و … برنامه ریزی لازم برای رسیدن به هدف صورت بگیرد.