اهمیت تنویر افکار عمومی بعنوان نماد توسعه در جوامع

استاندار لرستان در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش قاب خبر: در متن پیام فرهاد زیویار آمده است: امروزه اطلاع رسانی دقیق و صحیح و همچنین استفاده از شیوه‌های جدید ارتباطی در جهت تنویر افکار عمومی به عنوان نماد توسعه در جوامع مختلف حائز اهمیت است.
یک روابط عمومی فعال و پویا می‌تواند در زمینه آگاه سازی افراد از واقعیت‌های جامعه و جریانات مختلف سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی و اتفاقات درون سازمانی و برون سازمانی با بهره گیری از تمام ظرفیت ها از تلفیق علم و هنر استفاده نموده و نقش حیاتی و ارزنده ای را در روشنگری،پاسخگویی و اغنای افکار عمومی ارائه دهد.

لذا با عنایت به نقش مهم و تاثیر گذار روابط عمومی ها در انتشار حقایق و شکل گیری و جهت دهی افکار عمومی و ارتباط موثر با اصحاب رسانه لازم است بیش از پیش به جایگاه خطیر این نهاد در جهت ارتقای توانمندی های لازم توجه شود.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در سطح استان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم فعالین این عرصه با شفاف سازی و انتشار حقایق در تحقق اهداف والای نظام اسلامی موفق و منصور باشند.