اهتزاز پرچم ۱۴۴ متری آستان قدس رضوی در استان تهران

پرچم ۱۴۴ متری آستان قدس رضوی ظهر امروز همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در مناطق مختلف و شهرستان‌های استان تهران به اهتزاز درآمد.

به گزارش قاب خبر: آیین اهتزاز پرچم ۱۴۴ متری آستان قدس رضوی ظهر امروز همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در چهارشنبه امام رضایی در مناطق و شهرستان‌های استان تهران به اهتزاز درآمد.

علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و محبان اهل بیت (ع) پرچم امام رضا (ع) را در میادین اصلی شهر و خانه‌ها به اهتزاز در آوردند و ارادت خود را به امام رئوف نشان دادند تا پاسخی بر اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده باشد.

وی افزود: پرچم آستان قدس رضوی امروز بر فراز آسمان تعدادی از مناطق مختلف و شهرستان‌های استان مانند مناطق ۳، ۶، ۷، ۸، ۱۰ و ۱۴ و شهرستان اسلامشهر به اهتزاز در آمد و فردا نیز در سایر نقاط استان تهران و بر بلندای آسمان برافراشته خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به برنامه‌ها دهه کرامت و حضور کاروان زیر سایه خورشید خاطر نشان کرد: طی این ایام خادمین حضرت در معیت پرچم متبرک رضوی در نقاط مختلف استان حضور یافته و فضای معنوی خاصی ایجاد می‌کنند.