انعقاد قرارداد بیش از هشت هزار تفاهم نامه کاهش مصرف برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: 8 هزار و 703 تفاهم نامه بین مشترکین صنعتی، کشاورزی، تجاری و اداری و شرکت توزیع برق استان لرستان جهت کاهش مصرف برق درپیک بار تابستان منعقد شد.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری بیان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب در این زمینه عقد قرارداد با مشترکین صنعتی، کشاورزی، تجاری و اداری عمومی است.

وی ادامه داد: با این اقدام می توان کمک خوبی در تامین برق مطمئن و پایدار داشته باشیم و همچنین این مشترکین از تخفیفات ویژه استفاده نمایند.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به ضرورت تامین برق کلیه مشترکین در تابستان ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به کمبود بارندگی ها و گرمای شدید و زودرس، باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا با بسیج تمامی امکانات و همکاری مردم فهیم استان در مدیریت مصرف، برق مطمئنی جهت استفاده بخش های مختلف تامین نماییم.

امیری گفت: افزایش ظرفیت تولید، برنامه ریزی دقیق با هماهنگی بخش صنعت و کشاورزی، نصب کنتورهای هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور، آموزش راه های مدیریت مصرف و … برنامه های در نظر گرفته شده برای عبور از پیک بار است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: تعداد ۸ هزار و ۷۰۳ تفاهم نامه همکاری با مشترکین امضا شده که به تفکیک شامل یک هزار و ۵۳۴ تفاهم نامه صنعتی، ۴ هزار و ۴۷۷ تفاهم نامه کشاورزی، یک هزار و ۱۱۱ تفاهم نامه اداری و عمومی و یک هزار و ۵۸۱ تفاهم نامه تجاری است.

رستمی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۹۵ میلیارد ریال تخفیف در صورتحساب مشترکین فوق‌الذکر اعمال شده است.

وی بیان کرد: امسال نیز با توجه به افزایش این قراردادها امیدواریم نسبت به سال گذشته بتوانیم از لحاظ کیفیت و کمیت همکاری مناسبی را داشته باشیم که در نهایت موجب رضایتمندی مشترکین استان شود.