انجام کار مطالعاتی و افکارسنجی مطابق با زیست بوم استان‌ها

قاب خبر: سرپرست جهاددانشگاهی لرستان گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید پیرامون میزان مشارکت در انتخابات و دلائل کاهش یا افزایش میزان مشارکت در استان‌ها مطابق با فرهنگ و زیست بوم استان‌ها کار مطالعاتی و افکارسنجی انجام شود.

به گزارش قاب خبر: فرهاد فرامرزیان بیان کرد: یکی از اهداف و راهبردهای اساسی محول شده به جهاددانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های متنوع پژوهشی، مطالعاتی و افکارسنجی در جهاددانشگاهی لرستان گفت: بسیاری از طرح‌ها و فعالیت‌های پژوهشی که در سطح ملی برگزار می‌شود می‌تواند به استان‌ها واگذار شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان بر لزوم تعامل بیشتر و گسترده اندیشکده حکمرانی استان لرستان ذیل مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

فرامرزیان تصریح کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید پیرامون میزان مشارکت در انتخابات و دلائل کاهش یا افزایش میزان مشارکت در استان‌ها مطابق با فرهنگ و زیست بوم استان‌ها کار مطالعاتی و افکارسنجی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تعریف صحیحی از نیازها و شرح مأموریت یک‌ساله سازمان‌ها ارائه دهد. اگر نیازها به‌ درستی تعریف شود، کار تا انتها به‌ درستی پیش خواهد رفت و از درون این نیازها می‌توان برنامه‌ها و مأموریت‌ها را تعریف کرد.

فرامرزیان بر لزوم کار پژوهشی در خصوص چگونگی رصد و نظارت بر عملکرد نمایندگان تاکید کرد.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدت چهار سال به عنوان نماینده مردم فعالیت دارند و مرکز پژوهش‌های مجلس نیز باید فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و راهکارهای کیفیت بخشی به فعالیت‌های نمایندگان را شناسایی کند.