انتصاب مدیرکل استاندارد لرستان

قاب خبر: با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد کشور ، مدیرکل استاندارد لرستان منصوب شد.

به گزارش قاب خبر: با حکم مهدی اسلام پناه؛  معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران، وحید والی زاده مرادی به عنوان مدیر کل استاندارد استان لرستان منصوب شد.

در این حکم‌ که از سوی رئیس سازمان استاندارد کشور صادر شده، آمده است:

جناب آقای وحید والی‌زاده مرادی،  نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل استاندارد استان لرستان منصوب می‌شوید.

در این راستا انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص، جوان و کارآمد و با استعانت از درگاه ایزد منان و اهتمام به عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری و پاک‌دستی و فسادستیزی و قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در جهت نیل به آن تلاش و همت نمایید.

توفیقات روزافزونتان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی در ضل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم

در کارنامه وحید والی زاده مرادی معاونت اداری، مالی و پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه ای استان، رییس دانشکده علمی کاربردی مهارت استان، مدیر تربیت بدنی بسیج استان، رییس هیات های کشتی و تیراندازی  استان و همچنین مشاورنمایندگان کمیسیون های اجتماعی و قضایی دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی دیده می شود.