انتصاب سرپرست معاونت راهداری لرستان

قاب خبر: محراب رحیمی به عنوان سرپرست معاونت راهداری لرستان معرفی شد.

به گزارش قاب خبر:  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهارکرد: اقدامات خوبی در طول مدتی که  مهندس امیری مسئولیت معاونت راهداری را برعهدداشت، انجام شد. وی بنا به مشکلات شخصی که داشتند شخصا از این سمت استعفا دادند.

مرتضی شیروانی ادامه داد:  انتظار داریم سرپرست جدید  معاونت راهداری  تمام تلاش خود را جهت ارتقا حوزه راهداری و ایمنی محورهای سطح استان بکار گیرد.

مسعود امیری بیان کرد: در طول یکسالی که در این سمت بودم  با تلاش مدیرکل و سایر همکاری اقدامات خوبی در حوزه راهداری و ایمنی راهها بخصوص ساخت پل ها و ابنیه فنی  انجام شده که طی یکی دو ماه اینده با بهره برداری از آن ها شاهد اتفاقات خوبی در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود، همچنین انتصاب مهندس رحیمی در سمت جدید را تبریک و آرزوی توفیق روز افزون را برای ایشان از ایزد منان خواستارم.

محراب رحیمی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز با قدردانی از حسن اعتماد مجموعه و تلاش های معاون سابق راهداری،گفت:  امیدوارم با تلاش و همکاری با مجموعه راهداری استان بتوانیم قدم های مثبتی برداریم.

در پایان جلسه با حضور مدیرکل، اعضای شورای معاونین، ضمن تکریم از مهندس امیری، ابلاغ سرپرستی مهندس رحیمی تقدیم وی شد.

گفتنی است ؛ محراب رحیمی بیش از ۲۰ سال سابقه مدیریتی در حوزه راه و شهرسازی و راهداری در شهرستان های استان های خوزستان و البرز  را در کارنامه خود دارد ، و قبل از حضور در لرستان ریاست اداره راهدری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اشتهارد در استان البرز  را برعهد داشتند.