مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر خبر داد:

امضای تفاهم نامه توسعه مدرسه توسط خیر مدرسه ساز

تفاهم‌نامه دبستان چهار کلاسه حضرت قائم در شهرک قائمیه توسط خیر مدرسه ساز در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به امضا رسید.

به گزارش قاب خبر: اکبر قنبری اظهار کرد: افزایش مهاجرت پذیری شهرستان و سرریز جمعیتی از تهران، با توجه به افزایش قیمت و اجاره بها مسکن ما درحال حاضر بویژه در نقاط پرجمعیت شهری با کمبود سرانه آموزشی و کلاس درس روبرو هستیم به همین منظور، تفاهم نامه توسعه یک باب مدرسه چهار کلاسه، به همت خیر نیک اندیش کرامت اسدی به امضا رسید تا به عنوان اولین تفاهم نامه خیری در سال جدید به امضا رسیده باشد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسلامشهر ضمن تقدیر از اقدام خیر نیک اندیش، اهمیت ساخت و تجهیز مدرسه و کمک به امور آموزش وپرورش مدارس را در محلات پر جمعیت مهم دانست.

وی افزود: مدرسه بعنوان خانه دوم هر دانش آموز، است که برای شکل گیری شخصیت و آینده او نقش بسزایی دارد و مدرسه سازی از مصادیق انجام کار خیر است و خیرین مدرسه ساز بستر سازان علم و دانش در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: توجه خیرین نیکوکار به امر مدرسه سازی و توسعه مدارس نشان‌دهنده‌ شناخت صحیح جامعه از اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه است.

گفتنی است سند تفاهم نامه ساخت مدرسه فوق الذکر در محل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران با اعتبار دو و نیم میلیارد تومان منعقد شد.