الویت‌ها و نظام مسایل شهرستان تدوین شد

فرماندار اسلامشهر گفت: اولویت های شهرستان در ۹ سرفصل و شامل ۲۷ بند جهت طرح در سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به شهرستان های استان تهران تعیین و به معاونت اجرایی ریاست جمهوری ارائه شده است.

به گزارش قاب خبر: حسین حبیبی به برگزاری جلسات تخصصی با دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی برای تعیین اولویت ها و تدوین نظام مسائل شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در جلسه شورای اداری استان تهران که به ریاست حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان برگزار می شود، اعتبارات لازم به پروژه های اولویت دار شهرستان تخصیص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، وزرای دولت، تعدادی از معاونین رئیس جمهور و روسای سازمان های ملی به شهرستان در شش ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در هر یک از معاونت های فرمانداری کمیته های ویژه جهت پیگیری مصوبات مربوط به سفر مقامات کشوری تشکیل شده تا این مصوبات به طور کامل اجرایی شود.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: اولویت ها و نیازهای شهرستان در تمامی حوزه ها احصاء شده و در زمان حضور هر یک از وزرا و مقامات ملی مسائل شهرستان به صورت تخصصی مطرح می شود تا اقدامات اساسی جهت رفع آنها صورت گیرد.