الزام تکمیل چهارخطه‌ها در لرستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ضرورت تکمیل و به پایان رساندن محورهای چهارخطه استان از مهمترین اقداماتی است که به منظور رسیدن به نتیجه نهایی، پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش قاب خبر: احمدرضا دالوند بیان کرد: چندین چهارخطه در استان به صورت نیمه تمام در دستور کار قرار دارند که لازم است هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: چهار خطه خرم‌آباد به کوهدشت از مسیرهای مواصلاتی استان است که به دلایلی اجرای طرح تعریض و اصلاح این جاده متوقف مانده بود که به صورت مجدد آغاز به کار می کند.

دالوند بیان کرد: همچنین مقرر شده دستگاه‌های اجرایی مرتبط نسبت به رفع مشکلات موجود و ادامه عملیات عمرانی در چهار خطه کوهدشت با توجه به حجم تردد در این مسیر، اقدامات لازم را در سریعترین زمان ممکن به عمل آورند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: محور مواصلاتی خرم‌آباد به پلدختر از دیگر موارد است که بر اثر سیل سال ۹۸ خسارات زیادی به مسیر آن وارد شده است. که برای روند بازسازی، مصالح مورد نیاز تامین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به رفع مشکلات قطعه چهارم محور خرم‌آباد به پلدختر، ادامه عملیات عمرانی در این مسیر انجام خواهد شد و امیدواریم در زمان تعیین شده این عملیات به پایان برسد.