الزام تمامی مراکز خدماتی ، تولیدی و تجاری به داشتن پیش تصفیه های فاضلاب

اختصاصی قاب خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تمامی مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری فعال در داخل شهرهای استان به داشتن سیستم های پیش تصفیه و چربی گیر استاندارد ملزم هستند.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: یاسر اکبریان تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات و ایجاد خسارت به شبکه های فاضلاب در سطح شهرهای استان ، نداشتن سیستم های پیش تصفیه و سیستم چربی گیر استاندارد در مراکز خدماتی، تولیدی و تجاری مانند رستوران ها، بیمارستان ها و کارگاههای شیرینی پزی می باشد.

وی ادامه داد: به علت رعایت نکردن منجر به تشکیل توده های سنگ فاضلاب در شبکه شده که موجب مسدود شدن شبکه فاضلاب و گاها خسارت بالای یک میلیارد تومان به شرکت آبفا برای رفع انسداد و پاکسازی شبکه می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: معاونت توسعه و بهره برداری فاضلاب و همچنین معاونت مشترکین ملزم هستند تمامی این مراکز و کارگاهها را به صورت میدانی و فنی بازدید و در صورت رعایت نکردن ضمن تاکید بر اجرای رویه های استاندارد سیستم های پیش تصفیه ،افراد خاطی را جریمه و برخورد قانونی به عمل آید.

اکبریان اظهار کرد: یکی از خدمات شرکت آبفا مباحث مربوط به دفع اصولی و بهداشتی و در نهایت تصفیه فاضلاب شهری می باشد.

وی افزود: به همین منظور، در بحث رعایت استاندارد های مربوط به مراحل مختلف شامل نصب، اجرای شبکه و جمع آوری فاضلاب را به دقت زیر نظر دارند تا کیفیت خدمات به مردم در سطح قابل قبولی قرار گیرد.