افزایش کیفیت سرویسدهی به مشتریان با اصلاح تعرفههای تلفن ثابت،
به گزارش قاب خبر: داوود زارعیان پیرامون مزایای اصلاح تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، گفت: تعرفههای شرکت مخابرات ایران تقریبا از سال ۱۳۸۲ تا به امروز افزایشی نداشته است، اما طی این سالها مدل تعرفهگذاری شرکت مخابرات ایران تغییر داشته است.
زارعیان، تاکید کرد: متاسفانه طی سالهای گذشته انقباض یا سرکوب تعرفهای باعث شده که بخشهای مختلف شبکه به ویژه شبکهی ثابت دچار اختلال شود و از طرف دیگر توسعهی زیرساخت های اساسی متوقف شود.
وی، ادامه داد: عدم تغییر تعرفهها طی این سالها منجر به توقف تولیداتی شد که تنها خریدار آنها شرکت مخابرات ایران بود و به دنبال آن بسیاری از پیمانکاران بخشهای توسعه و تولید، بیکار شدند و در همین حال مشکلاتی برای ادارهی امور جاری در شرکت مخابرات ایران به وجود آمد.
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، بیان کرد: از نظر بنده اگر روند تغییر نیافتن تعرفهها ادامه پیدا کند، طی یک سال آینده شرکت مخابرات ایران با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد که نمیتواند آنها را کنترل و یا مدیریت کند.
زارعیان، توضیح داد: اصلاح نظام تعرفهای نگهداری تلفن ثابت شرکت مخابرات، نسبت به هزینههای توسعهی بخش ارتباطات، تغییر حداقلی در تعرفه ها محسوب میشود که امیدواریم منجر به نگهداری شبکه با کیفیت مطلوب و متوقف نشدن توسعه شبکه شود.
وی ادامه داد: در همین راستا ما میتوانیم خرابی کمتری را در شبکه شاهد باشیم و افت کیفیت شبکه را به حداقل برسانیم تا در نهایت بتوانیم به سایر شرکتهای FCP سرویسهای خود را ارائه دهیم و مشتریان، بهره مندی لازم را از خدمات داشته باشند.
وی، در پایان اشاره کرد: شبکهی انتقال و شبکهی دسترسی کشور طی سالیان گذشته توسعه پیدا نکرده است و شرکت مخابرات ایران در کنار این تغییر تعرفهها متعهد شده است که شبکه انتقال کشوررا نیز نوسازی کند و جزو برنامههای اصلی ما است و در نهایت بیشترین تاثیر آن بر روی کیفیت سرویسهای ارائه شده به مشتریان خواهد بود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰