افزایش نظارت بر بازار کالاهای اساسی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان برافزایش نظارت‌ها و تنظیم بازار کالاهای اساسی کشاورزی دربازار مصرف استان تاکید کرد.

به گزارش قاب خبر: سید عماد شاهرخی درجلسه ستاد تنظیم بازار وبرداشت محصولات کشاورزی، با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و خدمت شبانه‌روزی رئیس جمهور شهید، گفت:امروز مصیبت بسیار سنگین واندوهناکی برای همه دوستداران و عاشقان اهل بیت ومردم عزیز ایران اسلامی به وجود آمده وهمه ما این تعهد را داریم که تلاش کنیم هیچگونه خلل و وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی جهادی به مردم عزیز ایجاد نشود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی درادامه درزمینه نظارت بر کالاهای اساسی دربازار اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستانی ناظرین کالاهای اساسی درسطح شهرستان را فعال کنند و به طور منظم صبح وعصر وبه شکل دقیق کالاهای اساسی و مصرفی در بازار را رصد ومورد بررسی قرار دهند تا شاهد عدم تعادل قیمت درکالا ها نباشیم.

شاهرخی در بخشی از سخنان خود به طور اختصاصی به برداشت محصولات کشاورزی اشاره کرد وگفت: درشرایط وفصل برداشت محصولات کشاورزی هستیم ومدیران شهرستانی باید تمهیدات ،امکانات وظرفیت های لازم برای برداشت محصولات کشاورزی به ویژه دردانه های روغنی رادرنظر بگیرند.

وی افزود:در زمینه برداشت درچهار شهرستان کلاسهای آموزشی به صورت تئوری و عملی برگزار کردیم ومدیران شهرستان‌ها باید برنامه زمان بندی و نظارت بر کار را دنبال ومورد بررسی قراردهند و کارشناسان نیز دراین امر مشارکت جدی داشته باشند وهمچنین بااعتماد وتعهد حضور فعالانه در عرصه داشته باشند.