افتتاح گازرسانی به ۱۳ روستا و واحد صنعتی در چگنی

با حضور استاندار لرستان، فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان گازرسانی به ۱۰ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان چگنی به بهره برداری رسید

به گزارش قاب خبر: مدیر عامل شرکت گاز استان در آیین افتتاح این پروژه ها گفت : با تلاش شبانه روزی همکاران ، مشاورین و پیمانکاران اجرایی ، گازرسانی به ۱۰ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان چگنی با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کرم گودرزی به اهمیت توسعه متوازن زیر ساخت گازرسانی در سطح استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه باید بگویم با حرکت جهادی در گازرسانی به شهرستان چگنی از ابتدای سال گذشته تاکنون ۷۰ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: بطوری که از مجموع ۲۰۲ روستای واجد شرایط این شهرستان تعداد ۱۷۷ روستای آن به شبکه سراسری گاز متصل شده اند و عملیات اجرایی برای ۱۷روستا در حال انجام میباشد.

گودرزی گفت : خدمات گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز برای توسعه صنعتی و رفاه مردم عزیز شهرستان چگنی وظیفه ماست و امیدواریم در ادامه روستاهای باقیمانده با تلاش مجموعه همکارانم در شرکت گاز و همیاری سایر دستگاههای اجرایی از نعمت گاز بهره مند شوند.

زیویار، استاندار لرستان ضمن تشکر از تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت گاز استان در بهره مندی مردم از نعمت خدادادی گاز گفت : یکی از خدمات شرکت گاز در گازرسانی به روستاها ایجاد زمینه تولید و جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرها ، حفظ محیط زیست و ایجاد رفاه بوده است که خوشبختانه این شرکت در توسعه گازرسانی روستایی عملکرد درخشانی دارد.