افتتاح و کلنگ زنی  ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در لرستان

قاب خبر: استاندار لرستان در شورای اداری شهرستان الیگودرز گفت:  ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح در استان در یک سال گذشته با تلاش ، اقدام ها و پیگیری تمام دستگاه ها و بخش ها افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار بیان کرد: دولت بیش از پیش نسبت به استان های کم برخوردار توجه دارد و در این راستا ۱۱۰ درصد منابع و تسهیلات در اختیار لرستان  قرار گرفت.

وی با بیان این که انتظارات از دولت سیزدهم بسیار می‌باشد ، اقدام های رییس جمهور را  خستگی ناپذیر توصیف کرد و افزود:خرید گندم در استان در ابتدای دولت سیزدهم  سالانه ۱۲۳ هزار تن بود  که این میزان اکنون به چهار برابر رسیده است.

استاندار لرستان گفت: اقدام های صورت گرفته موجب شد در هفته دولت امسال ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی مورد بهره‌برداری قرارگرفته و کلنگ زنی شد.

وی افزود: نرخ بیکاری درلرستان از ۱۴.۸ به ۱۲.۵ درصد کاهش یافت و این استان جزو ۱۰ استان برتر در زمینه راستی آزمایی ایجاد اشتغال است.

زیویار با تاکید برضرورت توسعه زیرساخت‌های لازم در لرستان، ادامه داد: باید در راستای ایجاد این زیرساخت ها بی وقفه و با کار جهادی تلاش کرد چراکه مدل مورد نظر دولت اسلامی توجه به رفاه مردم است.

وی با بیان این که اقدام ها در زمینه جهادتبیین مدنظر مقام معظم رهبری همواره در ایام مختلف توسط مسئولان گزارش می شود، افزود: برخی مناسبت ها با هدف الگوگیری به رسم سنت های صحیح در نظام اسلامی  وتحت تاثیر قرارگرفتن سبک زندگی در تقویم ثبت شد .

استاندار لرستان به تحریم ها از سوی دشمنان اشاره و برحفظ اتحاد بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: انسجام میان اقشار مختلف مردم و مسئولان موجب آبادانی ، ترقی و توسعه می شود و تلاش دولت ایجاد رفاه و آسایش مردم است.