افتتاح مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در دلفان

قاب خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شهید «رجایی» شهرستان دلفان با حضور معاون وزارت بهداشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: بهرام دلفان گفت:  این پروژه که یازدهمین پروژه عمرانی پس از ۷ پروژه بهداشتی،۲ پروژه حوزه‌ی اورژانس پیش بیمارستانی و همچنین پروژه توسعه بیمارستانیِ بیمارستان ابن‌سینا در دلفان می‌باشد، در ۲ طبقه به مساحت ۷۸۴ مترمربع در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۴۳۲ متر مربع بنا شده است.

وی ادامه داد: در مرکز شهید رجایی که با هزینه‌ای بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ابلاغی وزارت بهداشت و اعتبارات استانی احداث شده است.

دلفان تصریح کرد: در این مرکز به بیش از ۲۱هزار و ۴۰۰ نفر از جمعیت شهری و چهار هزار و ۷۰۰ نفر از جمعیت روستایی شهرستان ارائه خدمات حوزه سلامت صورت خواهد پذیرفت.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید «رجایی»شهرستان دلفان با حضور رحیمی معاون توسعه وزارت بهداشت، فرماندار دلفان، امام جمعه، نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، ریاست و معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تعدادی از مدیران ادارات شهرستان دلفان بصورت رسمی افتتاح شد.