اعلام ۳۲ هزار حادثه به سامانه آبفا

قاب خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: یکی از مباحث شرکت ارائه خدمات به موقع به مردم می باشد و در این حوزه ارتباط مستقیمی بین مردم و شرکت وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: یاسر اکبریان تصریح کرد:  در سه ماهه اول سال جاری مردم استان ۱۶۱ هزار تماس با سامانه ۱۲۲ شرکت داشته اند که از این تعداد نزدیک ۵۸ هزار تماس با همکاران ارتباط گرفته وحدود ۳۲ هزار حادثه اعلام شده در سامانه برای رفع مشکل به همکاران مختلف شرکت ارجاع داده شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با توجه به ارتقا سامانه ۱۲۲شرکت و زیرساخت های فراهم شده، سامانه شرکت در شبانه روز ظرفیت برقراری ارتباط با مردم را دارد.

اکبریان گفت: البته به غیر از سامانه۱۲۲ از طریق ملاقات های مردمی ودیدارهای چهره به چهره با مردم در مکان های عمومی این ارتباطات برقرار است.

وی اظهار کرد: بیشتر تماس ها در حوزه اتفاقات آب وفاضلاب ،مشکلات افت فشار درروستاها وشناسایی انشعابات غیر مجاز می باشد.

 اکبریان تاکید کرد: اطلاعات تماس گیرندگان با سامانه ۱۲۲شرکت کاملا محرمانه می باشد و موارد ارجاعی با رعایت همه مقررات انعکاس داده خواهند شد.