اعلام نتایج نهایی ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر لرستان

قاب خبر: مسئول بسیج رسانه لرستان گفت: نتایج نهایی ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر لرستان اعلام شد.

به گزارش قاب خبر: رضا مریدی اصل بیان کرد:  در بخش گزارش وحید آریافر از نشریه سلام زاگرس، مریم نریمانی از خبرگزاری ایرنا، پریسا قربانی نژاد از خبرگزاری فارس رتبه نخست تا سوم را کسب کردند و حسین رضا جمشیدی از نشریه لروند و امیرحسین معظمی گودرزی از نشریه ندای گرین شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: در بخش مصاحبه نسرین صفر بیرانوند از خبرگزاری فارس اول شد و آزیتا یوسفیان از خبرگزاری ایسنا و الهام بابایی چگنی از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و سوم را کسب کردند همچنین امیر محمود داوودی نژاد از پایگاه خبری صدای منتقد و نرگس سپهوند از پایگاه خبری سنگ نوشته شایسته تقدیر شدند.

مریدی اصل گفت: در بخش عکس عزیز بابا نژاد از خبرگزاری تسنیم، سجاد درویشی از خبرگزاری مهر و فریبا طرهانی از خبرگزاری تسنیم و در بخش ویدئو و کلیپ احسان بیرانوند، بهادر عبدی و فاطمه درگاهپور از صدا و سیما اول تا سوم شدند.

مسئول بسیج رسانه لرستان تصریح کرد: در بخش یادداشت و سرمقاله امین پارسا از پایگاه خبری کلام پارسا، عباس دارایی از روزنامه یادگار امروز و مریم مهری از پایگاه خبری اقتصاد لرستان مقام نخست تا سوم را کسب کرده و کیانوش معمر از پایگاه خبری همای سعادت و فاطمه حافظی از پایگاه خبری قاب خبر شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: در بخش تیتر سعیده خورشیدوند از نشریه خورشیدجانان اول شد، ابراهیم شریفی از خبرگزاری ایسنا و امین زینی وند از خبرگزاری ایکنا مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

مریدی عنوان کرد: در بخش گزارش خبری سمیه مرادی و سعیده دریکوند از صدا وسیما و سیدحسینعلی حسینی از نشریه دلفون سلام اول تا سوم شدند و بتول صادقی از پایگاه خبری مدبه و فاطمه کردعلیوند از پایگاه خبری تمدن لر شایسته تقدیر می باشند.

مسئول بسیج رسانه لرستان تصریح کرد: در هر بخش سه اثر برگزیده انتخاب شد که آثار نفرات اول جهت شرکت در جشنواره کشوری (بهمن ماه) ارسال می‌شوند.