اعزام ۴ تیم درمانی و داندانپزشکی به مناطق نیمه برخوردار خرم آباد

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان گفت: چهار تیم درمانی و دندانپزشکی طرح یاسرموسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان به منطقه نیمه برخوردار اسدآبادی و کرگانه از توابع شهرستان خرم آباد اعزام‌شده است.

به گزارش قاب خبر: سرهنگ عبدالوحید ملک آرا بیان کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان و سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ، چهار تیم درمانی و دندانپزشکی در قالب طرح یاسر به منطقه نیمه برخوردار “اسد آبادی و کرگانه” از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شد.

وی افزود: این اکیپ شامل دندان‌پزشکان، پزشکان، دستیار داندانپزشک، ماما، پرستار و روانشناس است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان لرستان با اشاره به خدمات درمانی و دندانپزشکی در این اعزام گفت: علاوه بر خدمات پزشکی و مشاوره ای، خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل: ( ترمیم دندان، عصب کشی، پر کردن،جرم گیری ودندان کشیدن) و دارو به اهالی منطقه است و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به ۲۰۰ نفر است.