اعزام نخستین تیم پزشکی لرستان به مهران

قاب خبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین تیم پزشکی این استان با حضور ۲۰ نفر از کارکنان فوریت های پزشکی برای خدمت دهی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش قاب خبر: بهرام دلفان بیان کرد: ۶۰ پزشک، پرستار و نیروی فوریت های پزشکی استان در قالب ۲ تیم به مهران و آبادان اعزام می شوند که امروز نخستین تیم با حضور ۲۰ نفر از کادر فوریت های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس اعزام شد.

وی با بیان اینکه دومین تیم اعزامی شامل ۴۰ پزشک و پرستار است ادامه داد: این تیم نیز به زودی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۸ موکب به عراق اعزام خواهد شد.

دلفان با بیان اینکه لرستان در مسیر کاروان های اعزامی به مرز قرار دارد عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام توان در خدمت زائران خواهد بود و علاوه بر خدمت رسانی رایگان به مردم، تجهیزات لازم بهداشتی درمانی را همراه با نیروهای توانمند فوریت های پزشکی به مرز اعزام می کند.

وی بیان کرد: ۱۰۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای این استان نیز با استفاده از۶ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و۲ بالگرد اورژانس هوایی، خدمات لازم را به زائران اربعین حسینی ارائه می دهند.