اصلاح ۷ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های لرستان

قاب خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: هفت نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های چهار شهرستان استان اصلاح و ایمن‌سازی شد.

به گزارش قاب خبر: مرتضی شیروانی افزود: این نقاط پر تصادف در محورهای ارتباطی شهرستان‌های ازنا، خرم‌آباد، چگنی و سلسله بود که حذف شد.

وی با اشاره به خط ‌کشی ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی لرستان در ۶ماه نخست امسال ، تصریح کرد:  در این مدت سه هزار و ۹۸۴ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۱۱۱ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۱۱ هزار و ۷۳۲ عدد چشم‌گربه‌ای، سه هزار و ۱۷۱ عدد استوانه ایمنی، ۸۲۹ عدد بشکه ایمنی، ۲۷۵ عدد شیار لرزاننده و هزار و ۸۱۶ عدد سرعت‌کاه در طول محورهای استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: نصب ۲ عدد برج نوری در شهرستان بروجرد، یک نقطه روشنایی طولی در “هولاندشت” خرم‌آباد، نگهداری و به‌روزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص راهداری استان در این مدت به شمار می رود.

شیروانی گفت: در راستای ایمنی راه‌ها نیز امسال ۶۰ کیلومتر نیوجرسی چهارمتری، پنج کیلومتر گاردریل تهیه و نصب و ۲ هزار و ۷۱۳ عدد نیوجرسی آشکارسازی شده است همچنین پس از بررسی ۸۲۸ پرونده در حوزه حریم راه ها، برای ۵۷۱ مورد مجوز صادر شد.