اصلاح پیچ حادثه‌خیز گاوکش نورآباد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به سانحه تصادف ناگواری که فروردین سال جاری در محور خرم‌آباد- نورآباد در منطقه گاوکش منجر به فوت ۸ تن از هم استانی‌ ها شد، بلافاصله از منطقه بازدید کردیم.

به گزارش قاب خبر: احمدرضا دالوند بیان کرد: قرار شد طی برنامه زمانبندی دو ماهه مشکل این پیچ را که به طول حدود ۳ کیلومتر است اصلاح و مرتفع شود.

وی ادامه داد: اکنون این محور پس از اصلاح و رفع مشکل زیر بار ترافیکی رفته است که امیدواریم دیگر پروژه‌های استان هم مطابق قول و برنامه‌های زمانبندی که ارائه شده به نتیجه نهایی برسند.

دالوند گفت: پیشرفت کلی طرح چهارخطه کردن جاده خرم آباد – نورآباد  حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تداوم روند کنونی، تا پایان هفته دولت به بیش از ۹۰ می رسد.

وی عنوان کرد: این طرح در صورت تامین اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ بهره برداری می شود چراکه هزینه به روز احداث و بهره برداری یک کیلومتر راه در این منطقه حدود ۹ میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به افتتاح و بهره‌برداری از طرح آبرسانی منطقه محروم میربگ جنوبی اشاره کرد.

وی ادامه داد: این پروژه در دهستان عزیز کشته که شامل ۷ روستای دورافتاده و محروم می‌شود به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی اجرایی شد.